Close the door and leave the key.

Okej, okej, okej, okej, OKEJ! Ja, jag erkänner! Jag har varit knark-bloggare på sista tiden. Bara drogat mej med en massa annat. Dåliga korta, och onekligen ointressanta inlägg har jag dratt te mää. Men jag har en bra ursäkt faktiskt. Jag har varit dötrött hela helgen. Tänkt mycket på kevin, hur han mår osv. Fick en massa cp-tankar... Typ att det sista jag sa var: "tjaaaa keviin!". Usch, jag har nog tänkt på det för mycket. Men han mår bra! Han är okej. Sa Ebba till mej. Väldigt skönt att höra måste jag säga. Undra hur folk kommer vara imorgon i skolan. Alla, verkligen alla känner kevin. Längtar tills du kommer tillbaka och är på bena igen!

 Där har vi han!

Jag har ingen som helst lust att gå till anstalten imorgon heller. Bajs. Jag kan ju bara ana vad christian kommer säga. "Jaa, och så har vi det här med rökningen!" Om han säger så... Ja då ska jag fan ta en cigg och stoppa upp i fejset på'n. - Nej! För då kommer jag bli misshandlad av han. Poor me...

Det är även ett so-prov den kommande veckan. På lag och rätt. Hur mycket har jag hängt med på lektionerna tro? Tja, jag vet inte hur man ska tolka att jag luggit på bänken, smsat, skrattat, flummat och pratat. Men eftersom jag är råpluggarN på prov så... Ja, då blir det väl ganska bra trots allt. Sen är det nåt muntligt förhör om svampar på biologin också. Alltså, svampar. Det här är nog fanimej min grej ändå! Jag menar svampar, hur svårt kan det vara?

För att kompensera med det dåliga bloggandet kommer det lite bilder från olika tillfällen i mitt, eller nån annans liv!

 

 

 

1. Provade min skolavslutningsklänning. Mycket tråkigt att jag bara använt den en gång i mitt liv. Den är ju så jäkla läcker!
2. Över, Julia C, Under, Linnea. Vi satt i ett grupprum och "läste". Men det var ju fan Julia som läste högt ur sin bokjävel.
3. En feter mini-morot.
4. Jag med silikonläppar och utan vett och etikett.
5. ROFFE<3
6. Tolka som tolkas vill.

Nu är det bara bilder som jag tog med klänningen som jag inte använt allt för ofta. Men jag fann ett tillfälle!









Nu kommer en random

 Klaaasis^^ Fast det där måste vara typ 2-3 år sen tror jag.

Gå och lägg er nu små barn, det är ju härliga skolan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0