Regn på Ödesbög

Det är just vad det är. Kissnödig, det är just vad jag är. Det går ju nästan lite hand i hand det där...

Just nu befinner jag mej hos en tv-tittande Mygga. Eftersom hon är så otroligt inne i en massa olika program, så tog jag min tid att blogga om dagen, ifall det möjligtvis inte skulle hinnas med senare. Just nu tittar hon på top model. Uääk.

För att nämna nåt om skoldagen så... Har det inte hänt nåt vidare speciellt. Eller ja... Jag vet inte. Den där Olis hade visst en dold talang. Han kunde snacka en massa olika dialekter. På svenska dock. Jag vet inte riktigt om det var hans "charm", eller vad han höll på med egentligen. Mindre proffsigt, i alla fall.

På svenskan fick jag Melinda, Malin och kleptomanen (det är sant, hon ÄR en) Alicia sitta och läsa i ett grupprum. Fan alltså, Malin har sina stunder. GUD vad vi skrattade! Vi var alldeles röda i ögonen av gråt. Alla förutom Kleptoman-Alicia. För hon är en duktig besserwisser-nörd som ligger med huvudet i boken och råläser.

Sen fick vi kolla på film igen. Det handlar om en kille som blir strandsatt på en ö. Han fick ont i tanden. Så han drog ut den själv. Nice... Med tanke på min skräck för att dra ut tänder. Som jag även ska göra nästa år. Jag vet, nästa år. Men jag kommer dö. Det är säkert! I WILL NOT MAKE IT! I WILL NOT SURVIVE!!!!! Passa på att läsa bloggen medans ni kan gott folk!!! Sen är det försent!

Nehe, nu är tessa påväg till myggis. (Wii, jag kom på ett smeknamn av "myggan"!).

Förresten måste jag berätta nåt bitterljuvt. Green Day. GREEN DAY!!! BILLIE JOE ARMSTRONG FOR FUCK SAKE!!!!!!!!!!!! Han var mindre än 100 meter ifrån mej i fredags halv nio!!!!!!! På rasta. Fattar ni!?!?!?!?!?!? MINDRE ÄN 100 METER!!!!! HUR FAN KUNDE JAG VARA HEMMA JUST DÅ OCH INTE VARA PÅ RASTA?!?!!?+!1+?!+!+11+1+ Jag kommer aldrig förlåta mej själv för det... :(


Den bjuder jag på ;)

/AMANDÜUÜÜS

Kommentarer
Postat av: engholm

vad fan är "kleptoman" ?

2009-10-18 @ 14:39:06

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0