Jag vill inte andas på mej själv.

Nu jävlar har jag friskförklarat mej själv. Just det! För det är så sant som det kan bli. Har ingen feber. Precis som igår. Ont i huvudet? Nej. Ont nån annan stans? NEJ. Och svullnaden på mina halsmandlar går ner för var minut som passerar. It feels fucking GREAT! Har fan inte träffat en jävel nästan ju. Så, ikväll blir det utgång för min del. Hoppas jag får träffa en hel drös. Jag har skickat sms till my. Vet inte vad det är för fel på henne. Hon svarar inte... Helvete vad jag svär...

Jag har även fått erbjudandet att följa med pappa till Linköping när han kommer hem... Har fortfarande inte bestämt mej. Mene, jag tror jag jag hänkar. Dels för att det blir väl tråkigt för lille pappsen att åka själv, och att jag har suttit hemma, bara hemma, i TRE dagar. Tur att jag är stark som bare den psykiskt alltså. Fast tur är ju att crack finns.

Nu har jag tänkt att fräscha upp mej lite. Jag känner mej äcklad av mej själv. Speciellt i munnen. Har inte borstat tänderna sen i tisdags pga mitt handikapp. Nu ska jag duscha av mej, och göra mej kliniskt ren i käften. För det äcklar mej nåt otroligt oerhört jäkla mycket.

Förresten, lyssnar på Amanda Jenssen ;) Kommer nog (kan inte lova, för det vet vi alla att jag suger på), skriva om hennes skiva senare idag.

/SAVE ME FOR A DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0