NU ÄR DET FREDAGSKYLA!!!

Den 0,5 procenten som just nu råläser min blogg, nu ska ni lyssna. Ikväll på idol ska ni rösta vidare: Tove, Calle, Rasmus (om han blir en av juryns wildcard) moa (-||-). FATTAR NI DET ELLER?!!??!!??!!??1+1+?!?!1+1+

Förresten fick jag sämre på coopern idag. 13.17. BÖG! Och Cornelia fick säkert stryk av Jalmars far idag. Hon råkade säga såhär när han gick förbi: " Det är bäst jag hämtar kalendern så jag inte får stryk av Christian Johannsson." R.I.P! <3

JAG HAR VARIT ASATRÖTT IDAG!!!!!! OCH ASAFLUMMIG!!! OCH OLYDIG. Smsade sketamycket på svenskan. Klasis^^ märker aldrig i sitt liv nåt. Däää ääää bra dääääää! (Y)

Jag ska:

Åka hem och hämta "övernattningsgrejer" som min kära moder kallar det.
Äta pizza med Myjjen, Jullan och Lilllllllllllllllllllllllllliii.
Sen blir det u-hus.

Påkommet senare: DET ÄR ISTID UTOMHUS!!!!!!!!! jag har fått kallbrand....

 En göddig sommarbild på en mycket saknad <3Nathalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0