Naiva barn borde få gå på kurs!

Japp. 19.55, here we go!

Finns inte så mycket att säga om dagen egentligen. Rätt tråkig. Eller, nae. Inte tråkig kanske. Men det har inte hänt så mycket i alla fall. Det enda som är värt (?) att säga är väl att jag fick 16/25 på lag & rätt provet. Godkänt var 12. Inte sådär supernöjd kan jag inte säga att jag är precis. Fast jag hade heller inga större förväntningar. Och det är inte heller nån idé att gå runt och tänka på det. Vafan, jag är godkänd. Nothing else matters. Faktiskt, så skulle jag bli nästintill förkrossad om jag inte vart godkänd på ett prov. Kvittar i vilket ämne, men aa.

En liten smårolig sak och även retlig händelse kan jag väl dra te med då. Jo, vi hade EPT. Melindas älskade (tro mej, man kan tro att hon har gift sig med den, twilight bok var borta). Då ser vi alla hur emil l, och anton s sitter och flinar. Klasis, jag och melinda tog rollerna som poliser. Men nää, där fanns ingen bok. Vi letade i stort sätt hela klassrummet, och dom flesta engagerade sig hårt i det. Men nope. Ingen bok inte. Vi slutade lektionen, och vi alla var rätt snopna. När vi ska in till maten så kommer melinda springandes och säger: "Amanda! Ehhe... Jag tog aldrig med mej den upp. Den har luggit i skåpet..." Fan vad jag garvade åt henne alltså! Och det gör jag fortfarande: "HAHAHAHAHAHAHAHHAH!!!".

På tal om mat ja! Idag var det tacos! YEAH! Nu snackar vi allt mat här ;) Haha. Njae. Vet inte egentligen. Men det var gött.

Dagens bästa: Skolmaten - TACOS!

Jag får väl ursäkta så mycket för ett jävligt kasst inlägg här då. Men det hjälps inte. Men imorgon kommer jag förmodligen skriva om en ångest-grej. För vi har musik imorgon. Och man får ångest på varje uppgift. Fast... Värre kan det väl inte bli ändå va?

Förresten, alltså rubriken... Hade inga bra på lager. Men jag tycker att naiva barn borde få gå nån kurs. Faktiskt.

Jaja. Nu ska jag se lite på bonde tror jag. Sen är det Greys för min del. JAJA! Förlåt som fan att jag inte ens tog med en bild.

/Amanddus

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0