Agritionsproblem. Stört.

Som vanligt satt jag inte fastklistrad vid idol. Men dom snackade hela tiden om nåt frieri. Fattade ingenting förrän jag fick se det på eftersnacket. Men alltså allvarligt? Att fria för ca 1 miljon tittare. Och nu behöver jag inte ens ursäkta mitt överdriveri, för det är sant. Det är fan töntigt, pinsamt och återigen PINSAMT att fria i tv. Man blir ju nästan lite äcklad. Gör man det av desperathet kanske? Gör man det om man är rädd för att tjejen möjligtvis kanske skulle kunna svara nej, och hon kanske inte törs svara nej i tv? Jag skulle nog döda min kille lite om han skulle göra så. Alltså, i tv. SÅ töntigt. Det är inte ens lite lite gulligt. Eller, bara kanske... Och den där frieristunden ska ju vara nåt speciellt. Då det bara är "brudparet" som är med varandra. Inte 10000000000000 (hehe) andra random människor. Ibland fattar jag inte hur folk tänker. Eller vad dom tänker med.

Nu ska jag åka till my i alla fall. Ska ta med mej i taket lyser stjärnorna filmen. Det var längesen jag såg den. My vill nog se den med. Tror faktiskt inte att hon har sett den. Men jag vet inte.

Det här var min käre bror till mej: "Amanda, du har agritionsproblem" Okej, visst :)


Kommentarer
Postat av: Tvättsvamp

Schitt cool down! det e ju bara ett sörja skit program och om folk vill förlova sig i TV så får väll dem göra det om dem vill, det drabbar väll inte dig! i skälva verket tror jag du e avundsjuk och att du skulle älska att få "frågan" i tv själv!

2010-12-29 @ 19:13:09

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0