M-G har jävligt starka åsikter om årets idol

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

NICKLAS HOCKER: En väldigt gullig kille som jag tror många unga tittare beundrar. Mene, han är väl medelmåttig. Han är varken bra eller dålig. Men, jag tror att han kan utvecklas nåt enormt om han får vara kvar ett tag. Dock ingen som jag hejar på.

RABIH: Han blir jag irriterad på. Han är så mesig. Han har en mesig personlighet, och en mesig röst. Och han wailar (stavning) på tok för mycket. Jag menar, i så fall kunde ju Rasmus wailat lika mycket?! Bläää. Fy.

MARIETTE: Jag är helt anti mot folk som är med i idol, fastän dom redan haft sin chans på andra sätt. Mariette, eller vi kanske ska säga "Mary Jet", har ju redan släppt ett album! Ex-artister har inget i idol att göra. Bortsett från det har hon en jävla känsla, och hon påminner lite om caroline af ugglas. Men... Ja, som sagt tycker jag inte att hon förtjänar att vara en av dom 11 finalisterna.

ERIK: Killens röst är helt otrolig! Jag gillar honom. Han.. ja han. Han är en av dom tre ja faktiskt håller tummarna för. Fast det tråkiga är att han är så förutsägbar. Idol är förutsägbart. Jag tror till 80 % att han kommer vinna skiten. Det kan vara till hans fördel, kanske inte.

KAROLINA: Jag vet egentligen inte vad jag ska säga... Hon är. Jag bryr mej väl inte så mycket. Hon sticker väl ut från mängden lite ändå. Men hon är ändå lite för alldaglig. Lite småtråkig. Fast rätt cool. Eh, fan jag vet inte. Men hon kan nog gå rätt långt.

CAMILLA: Jag står inte ut med människan!! Hon får ju låtarna som hon sjungit att verka som ren skit! Men som egentligen är jättebra! Hon hör hemma i schlagern. Ut med henne. Jag kan inte för mitt liv fatta att juryn valde henne som wild card. Man såg verkligen på laila att hon ångrade sig. Moa kunde ha tagit hennes plats. Och hon ska jämt gnälla och bortförklara sig också. JAG BLIR PSYKISKT SJUK PÅ MÄNNISKAN!

TOVE: Tove gillar vi. Hon är klädsamt flummig, och är bra på scen. Hon påminner om en viss palm från Mjölby faktiskt. När hon sjöng All these things I've done, och life on mars så rös jag. Fyfan vad jag ryser alltså! Hon är så jävla bra. Henne hejar jag på! Hon kan nog komma en bit, den flickan!

ERIKA: Vafan. Tråkigare person får man väl leta förgäves efter? NOLL personlighet. Bara sjunger och ser söt och oskuldsfull ut. Finns inget att säga än att hon är tråkig som fääään.

REZA: Hon är väl duktig. Verkar rolig.

EDDIE: JOBBIG!!!!

CALLE: Den mannen hejar jag på. Jag är redigt svag för rockers. Muuuummmmaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0