Kallt som fäääään!

Det är just vad det är ute! Kallt som fÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄn! Till råga på allt så är min förra vinterjacka för kort... Så jag har fått klä på mej skinnjackan, som för övrigt är för våren. Det funkar, det gör det. Men lite kallt är det. Jag har i och för sig en till vinterjacka. Men den är ett monster. En sån man tar på sig när det är -50 och snöstorm. Och... Eh, ja. Så långt har det inte gått ännu. Men, nu har jag varit duktig och tittat i h&ms vinter katalog. Jag hittade en (y). Den var av ull. Varmt och gött. Snygg också. Min stil. Ska bara informera mamma...

Nu kommer Myjjjjjjjen hit.

 En felroterad bild får ni nöja er med. Era jävlar.

/Amandus

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0