KAKOR NEEDS ME, AND I NEED THEM!

AAAAAAAAAAH matten gick jävligt bra! I och för sig gjorde jag inte stjärnuppgifterna... Men det örks inte. Får se om jag ger mej på dom på EPT:n på onsdag. Har även ett spanskaprov att plugga på. Men, till allas lättnad (?) så flyttades matteprovet till onsdag i nästa vecka. Egentligen skulle det ha ägt rum på fredag, men är man en urjobbig och fjäskig klass så är man. Och det lönar sig. Ibland...

Annars har det nog inte hänt ett skit idag. Vi har loggböcker där vi får föra en konversation mellan elev och lärare. Inte så mycket snack om skolan. Lite kanske. Men inte så mycket. Men i alla fall, där frågar ens mentor vad man gjort och så. Det här var Melinda: "Vafan! Inte nog med att dom ska rota i skolarbetet, nu ska dom få veta om mitt privatliv också!!! LÅT MITT PRIVATLIV VARAAAAAAAAA!!!!" Haha. Nåt sånt. Lite overreacting kanske. Men så sant. NÄR FAN SKA MAN FÅ VARA IFRED?!!?!?!?!??!?!

Vi hade Pettson på träslöjden idag. En gubbe som egentligen gått i pension i år, som liknar Pettson. (Ni vet, Pettson & Findus. Sjukt lik!). Antar att han inte kan let go. Jag ska göra en "relieff". Vetifan hur det stavas. Orkar inte heller förklara vad det är, så ikväll får google vara din bästa vän. Det ska vara en muffin(s) (?). På 70 minuter ritade jag en mall och klippte ut. Jag är så jävla bra och effektiv. Jag äger verkligen. Suckers. Aja. Mördaren var inte där eftersom han är ute och mördar. Älgjakt.

ÄNTLIGEN imorgon får vi hemkunskapare smaka på det vi bakat!! ÅH! Jag har väntat i hela TVÅ VECKOR på det. Blir verkligen spännande att se hur frysta chokladkakor smakar. Alltså, inte chokladkakor som i chokladbitar. Utan som i kakor.

... På tal om kakor... Måste fan ta och rensa huset på dom. Blev sugen. Men, nu ska jag göra spanska och engelska. Det innebär ett 40 tal glosor. YEY ME!

Väldigt tråkigt och fyrkantigt idag. Jag är sur. Ingen bild eller nåt. HEJDÅ!

/Amanduus

Påkommet senare: Hah. Nu kom pappa in och sa att det är fika. Duktigt pappa (y)...

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0