Jag kan INTE sluta. Jag är fast. Jag är KÄR!!!! Det är Calle Kristiansson!



Jag gillade honom från första gången jag såg han. Då han sjöng walking in memphis. Det är... Det är otroligt jävla fanskapligt oerhört svinit bra!!! Jag älskar han! Det är jävligt synd att han är ganska begränsad vad gäller musikstilar. Det är inte mycket som passar hans röst. Men rock... Som jag på en green day konsert. Perfekt. Det kunde man nästan räkna ut innan faktiskt. Jääävligt bra. Och så har han sin lilla charm. Lovi'n it. Men, dock vill jag inte att han ska ta hem skiten. Förmodligen kommer inte vinnarlåten passa hans röst, med tanke på att dom alltid är likadana, och att dom är väääldigt fyrkantiga. Tvivlar på att det kommer vara hans genre. Men såklart så hoppas jag att det kommer gå bra för han!



Så frän. Måste träffa han nån gång i livet :) Och fria^^

/En kääär mandaa

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0