Jag hatar facebook!!!!!!

Ja, jag HATAR facebookjäveln!!! Ja det gör jag! Det är såå... Irriterande!! Jag vill egentligen inte ha det! Jag skaffade det bara för att hitta den där jävla nils. Från idol. Det gjorde jag. Och jag hittade han, han ringde stypp i ett, till mej. Jobbigt. Men nu är det över, och jag hatar facebook. Kommer bara en massa jävla epostmeddelanden om en massa fucking vänansökningar. Vilket är waaayy onödigt eftersom jag fasar för att logga in. Åh, jag ska ta bort den om det är möjligt. Annars tar jag självmord. - Igen.

En annan grej som jag går och stör mej på är att Hedwig ska byta till till 7a från 7b. Absolut INGET illa menat mot henne, hon är skitsnäll och trevlig och bra på alla sätt. Men, vi blir då 30 st elever. Trettio stycken! Alltså.. På våra fysiklektioner och så får en del sitta på trasiga stolar, pga av vi är för många. Det funkar inte. Det kommer inte funka i längden. Det är bara jobbigt. Och innan vi började sjuan, gjorde rektorn klart för oss alla att det ar nästintill helt omöjligt att byta klass. Men nu har redan två stycken bytt. Till min. Jättegoa tjejer, det är dom verkligen! Men nu blir det 30. Oh fyfan. Jag vet inte om jag pallar. Men, det finns inte mycket jag kan göra åt saken. Om jag "klagar" kommer jag bli en av dom mest hatade i sjuan. Great.

Nu glosor, sen sängen.

/Hablan

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0