Jag är nya Ghandi eller vafan han heter.

Nu tänkte faktiskt att jag skulle blogga lite. Jag har färgat håret. Det blev bra. Shit... Jag blir så förbannad på mej själv just nu! Jag sitter här, rockig och snygg (enligt julia c och malin) och är på bra humör, och skriver inte roligt!!! ARGH! Det absolut sista jag vill är att folk ska sluta läsa för att jag gått och blivit en gammal tjhurig klimakteriekärring.

Okej. Nytt försök. Just nu plattar Julia håret på malin. Vi ska nämligen göra en mini-makeover på henne. Julia sköter håret, och jag sminket. Såklart. Om det är nån som kan smink, så är det bannemej jag! Vi ska ju till u-hus. Om jag inte nämnt det förut... Nu är det Madonna som spelas på spotify.

Förresten, nu ska jag äta. Det blir ett litet avbrott. För det är smörgåstårta!!

Så, tillbaka. Idag har jag inte gjort så mycket intressant. Tro det eller ej. Det är faktiskt så ointressant att jag inte ens säger det på bloggen. HAHA! Nähä. Nu ska jag väl ladda upp en bild på håret. Det syns väl inte sådär sketamycket att jag har färgat det, men möt mej på stan and you´ll notice.

Gött med en spexbild va?

Fan... Det ser ut som om jag måste reparera Malins hår. Julia har slaktat det.

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Hahah verkligen!

2009-10-17 @ 23:27:40
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0