Ingen mer tisdag den femtonde tjugohundranio


Nepp. Ingen mer bla bla bla bla bla inte. Jaja.

På u-hus skulle väl dagens snitt antagligen ligga på 0,5 pers. Skillat, well I know. Inte precis sketakul. Men nog fanns det folk att roa sig med i alla fall... Men imorgon ligger snittet nog på 50. Höhö.

När jag går och lägger mej är det torsdag. När jag vaknar är det fredag. (Fasen vad lustig jag låter, jag tror jag är hööög). Då efter skolan ska jag och tessa hänga med myggan hem. (Hoho, jag vet en mygga som kommer bli ilsk om hon läser detta!). Så, jag kan därmed inte försäkra er om att det blir ett sånt där svinkul inlägg som ni alla väntat på. Men så äre! Jag kan inte bara leva för bloggen.

Efter höstlovet ska jag visst vaccinera mej mot den där svinis-grejen. I skolan. Antar jag. Yasmine hade redan gjort det. Hon har astma, och om ni har hängt med så är det ju folk i riskzonen som ska få bli skonade först. Hon gjorde det igår. Och idag mådde hon pissit. Hon hade ont i armen, huvudet och halsen. Men när jag tar den, då jävlar ska ni få se en som kan härda smärta minsann!

Dagens...:

Tack:
Malin. Du följer mej troget hem, ända fram tilll ytterdörren om kvällarna efter u-hus. Fastän det är en omväg för dej. Och du gör det självmant. Vi har så trevligt så, tack!

Jag dampar sönder på: Tjejer som håller på med alla killar. Hånglar lite där, och lite där, och lite där. Vafan, behåll värdigheten.

Jag dampar sönder på II: Jag ser flera tjejer, 12-åringar (sjätteklassare) i skolan som är helt fullkletade med en massa foundation. Jag lovar FULLKLETADE! Det är sååå illa. Dom är för små! Och nää, jag tycker inte att 13, 14, 15, 16-åringar (inte nån ålder) ska gå runt så heller. Det borde ingen göra! Om man ska ha foundation (som egentligen borde bannlysas och räknas som droger) ska man ha det med måtta. Åh gud det ser så illa ut. När man gör vågade saker, ska man göra det lagom. Med stil.

Oväntade: Nopp. Jag fick ingen ångest från musiken. Weiiird. Vi fick bara spela reggae. Bob Marley såklart. Vem kan ens få panik då liksom? No woman no cry. Eftersom han säger just den meningen i nästan hela låten så sa Linus när Ola frågade vad som är reggae: "Är det att man sjunger samma sak i hela låten?"

Nu ska jag köra igenom engelska glosorna en sista gång tills imorgon. Även om olis kommer säga alla på engelska ändå. HAHA.

/Amanduuss


Kommentarer
Postat av: allis

gillar din header!

2009-10-15 @ 22:35:39
URL: http://allisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0