Idag ska ni rösta på TOVE!

Tjena^^

Jag har varit så jäkla trött i skolan idag! Var helt seriöst nära på att somna på spanskan! Vi fick kolla på film hela passet, och varje gång man slöt ögonen var det i princip kört. Inte för att Kristina möjlgen skulle märka... Näämen i stort sätt har allt varit bra! Inga bilder eller what so ever men aa.

Dagens "stackars" går till amanda b. Hon fick Jalmars pappa på utvecklingsamtalet. Fast med Klasis^^ också. Det var ju tur!

Idag kände jag inte för "programmet som bara gör en besviken och sur". Även kallat "Idol". Men kollade sajten nu, och Tove var ju jävligt bra! Jag rös! Och det är inte ofta M-G gör det ska jag säga! Och så älskar jag killers också. Hennes verision var skitbra! Åh så bra det var! Har iof inte sett dom andra, men det gör det samma.

Imorgon sover jag kanske hos my. Sen dagen därpå är det kalas hos mina kusiner. Både mamma, min faster och min kusin Emil ska firas! Grattis grattis! - Därmed kanske inget bra bloggande.


Tove

RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0