Humor på en söndag är faktiskt inte helt omöjligt.


Visst sa jag att jag skulle blogga ikväll, eller hur? :)

Hos Myggan (ohja, jag kommer bli ihjälslagen för det här), så hände det inte sådär asmycket. Vi tog det lungt, tittade faktiskt på lejonkungen 2. På engelska. Det var nog en bränd, och så fick vi bara fram engelsk text. Snacka om att vi borde få fett med cred av Ice imorgon. Annars har bara duschat.

Shit vad tråkigt det låter. Om jag skriver såhär blir det roligare: "HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ja gud ja!

Humor på en söndag är faktiskt inte helt omöjligt. Robert sa att jag skulle kolla på klippet här nedanför, och jag är glad att jag för en gångs skulle lydde han. Titta själva!



Detta gjorde min söndag a little bit better. Och en grej som gör min vecka a little bit better är att det är bara den här veckan kvar, sen har jag HÖSTLOV! Som jag längtat! Det får mej rätt pepp. Det behövs, för att jag har två prov i den kommande veckan. Spanska på tisdag (känns som jag kan ganska bra ändå), matte på onsdag (jag gör helt enkelt så gott jag kan. Tänker inte tokplugga. Hoppas att jag blir godkänd bara...) Det ska nog gå bra. Fast det verkar som om man failar på ett enda prov åker man rakt in till s.k "spec-gruppen". Fasen om min mattelärare skulle läsa detta. Hon skulle mörda mej... Lärarna är helt imuna mot det vi kallar "spec". (Alltså, special). För dom som har lite svårare för matte. Det är nästan lite lustigt att jag inte går där... Hah, nää jag vet inte. Jag tror att jag underskattar mej lite väl mycket när det gäller matte faktiskt.

Imorgon är det... Killer time. Jag ska ha träslöjd med CJ - THE KILLER! Tänk om jag inte överlever? Shit. Det finns massor av saker jag skulle ha velat göra innan allt tar slut......... Skojar bara med er. Men man vet aldrig. He´s dangerous. For real.

Hmmm... Det var nåt jag tänkte att jag skulle skriva om, men det verkar som om jag glömt bort det bara sådär. Weird. Och jag kommer fan inte på vad det var heller. Aa det här kändes ju lite jobbigt nu va. Fan nu måste jag ju rädda detta snyggt ju...

Okej. Herrå.

/AMAND|_|s

fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0