Hej klockan är 23.52 - AKUTEN NÄSTA!!!

Jag hade ungefär 50 blåmärken på benen innan, nu har jag säkerligen 500. (Öh, okej. Men allt blir så mycket bättre när man överdriver. Jag menar, se på historien om "gud". För bra för att vara sann). Aja. Förutom det nya tillskottet med blåmärken, så har mina rivmärken ökat i mängden också. Mest på händerna. Jag blev riven i ansiktet på kinden också. Men tursam som jag är, syns det inget. Och det är nu alla frågar sig vad som har hänt egentligen. Jag har varit med om en "cat-figt". Jaa, med riktiga katter. Aldrig varit med om värre kan jag säga! Nää då. Dom där "katterna" är myggis och erika. Fast efter några sekunder hade jag fått erika på min sida. - Tur var det! My den jäveln slogs som om hon inte gjort annat! Fast det var riktigt kul faktiskt. Jag tror jag är störd. Jag älskar att slåss, hehehe. Det var ju givetvis på skoj. Ja gud ja...

Och Malin... Ja lilla Malin. När vi var påväg hem såg vi nåt djur springa över vägen. Hon ba: "Titta där Amanda! En igelkott!!!" Jag tänkte att den där igelkotten måste ha varit jävligt stor. Och så kom jag på att det var ju en katt! "Men Malin det var ju en katt!", sa jag. Vi skrattade så mycket att jag vek mej dubbel mitt i gatan, haha. Malin ba: "Men Amanda, mår du bra?!"...

Imorgon har jag tänkt (har åtminstone kommit så långt i mina handlingar), att jag ska göra skäl för dagen så att säga. Göra nytta. Nytta enligt mej är att titta på reprisen av idol, städa rummet och gå ut. Det där med att gå ut... Oftast lämnar jag aldrig huset på helgerna. Om jag inte ska nånstans. Och det är sjukt illa. Jag kan ju för fan inte sitta inne i hela livet och ruttna, eller hur?

Eftersom jag snålat rätt rejält med bilder, ska jag mätta er lite grann med dessa;

 

 

1. Antingen amandas, eller erikas tumme...
2. Samma som på 1:an. Jag är fascinerad av tummar...
3. Erikas hand.
4. Min fagra so-mapp.

HAHA! Skitbilder allihop. Jag antar att jag valde dom för att retas lite. Inte för att jag kan sitta och skryta om att jag har hundratals läsare, men min statistik är inte skitdålig ändå. Lite lagom sådär. Men enligt den borde jag få fler kommentarer. Era jävlar. Jag vet som exempel en som läser bloggen och skiter i att kommentera. MYGGAN!

GOD NATT!

/AMANDüS




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0