Göddig dag :) Införskaffa: GEVÄR!

Den här dagen har varit riktig göddig hittils. På morgonen, med nyborstade tänder fick vi bokstavligen VRÄKA i oss kakor. Jag lät sockret ta överhanden, och blev inte nojig över mina tänder alls. Åt väl ungefär 8 kakor. Nae, så underbart bra mådde jag inte efter det. Men jag förtjänade att äta skiten. Fast ingefärskaka är självmord. Och ihopkladdade muffinsar är inte heller en hit, även om dom inte smakade äckligt. Sen var det spanska... Sjuk, men rolig och snäll lärare. Kristina. Eller med Ch. Whatever... Hon får sina ryck ibland. Idag när vi kom in sa hon: "Den här låten gillar ni nog!" Och så hör man ljudet av aquas hit barbie girl. "I´m a barbie girl, in a barbie wooorld" Vi ba: YYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHH! Och så gick hon igenom nåt på tavlan. Då sa hon såhär: "Una casa är ju samma som a house på engelska. Förresten!! Har ni sett house? Ni vet tv-programmet? Han är ju SÅÅÅ bra alltså! Elak men ändå såååå smart! :D" Det som är lite illa är att hon tror att vi skrattar med henne, men egentligen skrattar alla åt henne. Men hon är skön :) Maten var fisksoppa. UUÄÄK! Men, jag nöjde mej med en karlssons fyrkant. - Och tro mej, jag blev mätt på det. Med tanke på alla kakor jag stoppat i mej tidigare.

Sen blev det lite ändringar på schemat. GÖTT SOM FFFÄÄÄÄÄN! Egentligen är det halva klassen som har biologi, och andra har bild. Men idag vart det ingen biologi eftersom maria var tvungen att åka till dagis och hämta sin sjuke unge. Så vi fick 2 timmars bild. Eller, ja. Vi fick ha rast i en timme om vi ville. Men jag och några andra var på bilden. Och gissa vem som fick vara the head master då? ;) Jo, jag. Såklart. (HÖHÖ). Valle ba: "Du Amanda! Du vara chef här så länge när jag ska äta!" Hah, visst tänkte jag. Men det tog jävligt lång tid för han att äta. En timme. Jag var en hård, men rättvis lärare. Adell började blödaa... Och trots allt var det inte många som fick sitta på syndastolen...

Så fick vi sluta 40 minuter tidigare från bilden om vi ville. Ja, det är såklart man vill. Melle och jag drog hem till henne. Sen åkte vi till dansen. Vi repade med 8or, och 9or. Eller ja, nior går vi ju med annars. Men skitsamma. Det känns mycket bättre. Det går bättre nu. (Y).

Nåt jag borde införskaffa är ett gevär. Till vad kan man nu fråga sig. Jag vill skjuta ihjäl alla jäkla skator som sitter utanför fönstret och låter stört på morgnarna. Det ska inte vara så! Jag blir galen.

Bilder från idag och igår :)

 
 
 





1. MELLE
2. Julia C och Linnea
3. Folk i bildsalen, linnea skrattar
4. Julia J och tim
5. En konstverk by Melinda and myself
6. Färgklickar
7. Min marilyn monroe, vart rätt nöjd^^
8. Mitt öga

NU: Plugga glosor
SEN: U-hus. Om jag hittar nån.. att dra dit med :)
 


Kommentarer
Postat av: malin larsson

muhahahaha nu kommenterar jag;) amanda jävel xD<33 hahah bilderna julia blir inte glad om du visar den bilden för henne;) Melinda ser ju helt jävla förvånad ut (lite konstig som hon är) xd <3

2009-10-14 @ 19:04:57

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0