Fuck. Gissa vem som har fått svini

146f33612259ca282267c6c2ec21aa16.png

Kolla varifrån!

Fuck. Gissa vem som har fått svinis då? Moi. Hehe, nävars. Men man vet ju aldrig... Nu ligger jag i min säng, med 40 graders feber, och tittar på scary movie 4. Har allmänt ont i huvudet, nacken och ryggen. Smått svimfärdig också... Hell yeah! Jag lever verkligen livet just nu! På bilden är det nåt av det äckligaste jag druckit på länge. Jag vet inte exakt vad det är, men jag hoppas att det funkar! Jag är lite sur, för det är imorgon jag ska ta dom får hålen i öronen. Fan. På fredag skulle jag även ha lagat hålet som den där bassam failade på... Men det tro fan att jag ska tillbaka till han igen. I alla fall nåt positivt med att vara sjuk. Jag slipper han kanske... My sa att johan hade videobloggat. Nåt jag jävligt gärna skulle vilja se. Men, nu ligger jag där jag ligger. Tänker lite på amanda med jämna mellanrum. Hon opererar sig idag. Om hon inte redan har gjort det. Det tror jag hon har. Nu orkar jag inte trycka mer på mina jobbiga cp-knappar, så... Hej då! Have a great life ya all! 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0