Fasen vad fel jag hade trots allt!

Efter att ha skrivit en massa negativt om CJ "The Killer" så... Ja. Ja det måste jag. Jag tar tillbaka ALLT jag skrivit om han. Okej... Inte precis allt. För en del grejer glömmer jag aldrig. Men det mesta i alla fall. Jo, för idag var det ju premiär för träslöjden med CJ. Och... Aa, när han är i sitt rätta element är han bara jävligt go och skön. Lugn, nästan lite hög, snäll och allmänt social. Han satte på musik också. Han ba: "Aa här inne jobbar man bättre med lite musik!" Och jag måste säga, att så dålig musiksmak har han inte. Han spelade b la låtar som smoke on the water, nån kiss låt, cher med walking in memphis. Bob Marley med no woman no cry. Jag hade SÅ fel! Det värsta nu är att jag har fått lite beslutsångest. Alltså, det finns mycket jag skulle vilja göra på syslöjden. Men det är skönare stämning på träslöjden. Jaja. Den dagen. Det valet. Det ödet. Min dramatik.

Mycket annat har inte hänt idag. Melinda var sjuk. Nån mat allergi. Stackars barn. Hoppas hon kommer imorgon.

Om jag ska berätta nåt kul nu då så vet jag vad jag ska berätta :D Jag ska ta hål i öronen. Alltså, jag har redan hål, men jag vill ta ett där uppe på örsnibben (vänstra) ni vet. Och sen ett bredvid det hålet jag har på det högra. Okej ni fattar kanske inte. Men det gör det samma. Tar väl kort eller nåt annat onödigt bara för att ni är så dumma i huvudet. Mamma ska ringa till Pernilla imorgon. Som ska ta hålen alltså.

Nu ska jag göra engelska glosor, och plugga på spanska prov tills imorgon. Jag hatar spanskan en aning. Jag orkar inte skolan mera..... Det är lungt amanda, bara nåååågra dagar kvar till lovet!!!!!!!

Ingen bild eller nåt. Surt då. Nåt som är ännu surare är att jag känner att det här inlägget gick åt helvete. Var är min humor idag? Jag är faktiskt på bra humör. Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag glömde igår. Bajs.
Mycket bajs.

/AMDANDAAAÜS

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0