En lovlig sång!

Åh jag är så ivrig! Höhö. Jag tror att den här sköna lov-känslan har påverkat mej till en viss del. Eller, eh vafan. HELA delen! Vi avslutade dagen i klassrum ä8 med Klasis genom att titta färdigt på öde ön filmen, och slängde i oss "minifika". Och vem var det som sprang till sitt skåp och gjorde glädjeskuttet tror ni då? Ehhhhhhe, jag SÅKLART!!!!! Där sprang jag, ensam med hela klass 7A bakom mej. Och det var jag som visade min glädje! Det var jag! Åh, jag är så stolt. HAHA!

Men, jag mådde fan skit innan allt det där roliga. Först hade vi jumpa. Nej nej nej nej. Inte jumpa. Nån slags militär övning, skulle jag vilja kalla det. Det handlade i alla fall om stryka, kondition och uthållighet. Jag är inte den som ger upp i första taget. Men när det var slut var jag helt utpumpad. Vi höll på i en timme. Vi var väl runt 60 pers i salen. Eftersom vi gjorde det tillsammans med 7b. Om man ska göra ett låååååångt träningsprogram kort, så gick det till såhär ungefär: Göra situps, armhävningar, magövningar, benövningar (ja, alla slags muskelövningar), sen sprang vi runt i en ring och hade oss. Så höll det på jättelänge. Efter vi hade sprungit sådär mycket blev jag alldeles torr i käften! Och så skulle vi springa fort i slutet. Och givetvis gör jag det bästa jag kan utav situationen och gör så gott jag kan. Och så står den där jävla bitchen, Karin där. Och så skriker hon: "MEEEEEEEEEEEEEERR KÄMPAAA PÅ!!!!!!!!!!!!!" Så skrek hon varje gång jag sprang förbi. Men människa lugna ner dej!!!!! Fattar du inte att jag gör så gott jag kan eller?!?!?!?!?!?!?!?! Din jävla barnhatare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Burn i hell...

Och efter jumpan hade jag....vadå? Jo, huvudvärk. (Fasen vad jag klagar... Snälla, känn sympati för min skull!!!). Och så var det fysik efteråt. Som vanligt fick vi leta efter stolar till folk i ca 10 min. Klassrummet är gjort för 24 elever. Det får inte vara mer. Men, vi sitter som sardiner, 29 stycken. Ihopklämda. Och mer blir det nu eftersom Hedwig ska börja. Den där jävla rektorn alltså. Nu hjälper det inte ett skit att han är lik Henrik Palm. Det betyder inget. Nada. Jag fick fylla i en enkät. Om fysik. Det mesta av mina svar var negativa... I slutet fick man säga nåt. Gissa vad jag skrev? Jo, såhär typ: "Jag hatar fysik. Jag hatar allt sånt skit. Och förresten, jag älskar Henrik Palm! <3" Haha. Är man anonym så är man ;)

Sen (thank god!) åt vi. Hemlagat potatismos med sega falukorvar. Fett med cred till moset, men korvarna. Vafan?

På matten så tynade min huvudvärk bort. Gött. Och, trots mina principer, får jag lov att säga att matten var helt okej idag. Nästan... Ja, kul. Det är mycket roligare att jobba två och två. Och tänka tillsammans. Jag kom faktiskt på nåt jättesmart! Fast... Jag orkar inte berätta vad det var nu. DET ÄR LOV!!!!

Ja, det är lov! Det är precis vad jag behöver! Som en fet belöning för allt mitt slit.

Egentligen skulle jag ha följt med pappa och mamma till Mjölby, men dom dissade mej :( Wähä. Sin egen dotter... Jag som hade sett fram emot att slippa bynn lite ju. En utskällning var verkligen välbehövande. Jag ringde och skällde ut dom båda!!! Hehe.

Vid fem ska jag till Amanda. Hon har fest. Det sista man ser av henne innan operationen. Har jag berättat om det tro? Njae. Det tror jag inte. Hon har en kortförskjutning i ryggen (för att få allt att klarna upp för er så är det en kota i ryggraden som har åkt ut åt sidan). Så hon ska opereras på tisdag. Tror det var tisdag... Ja det var det nog. Sen kommer hon slippa skolan i en hel månad. Jesus vad skönt. Men, hon har mycket skolarbete att göra. Jaja. Bad mamma och pappa att köpa en fin bukett blommor till henne. Gammaldags va? Jag är ju en sån som inte vill vara som alla andra, och jag tror knappast nån annan köper det till henne. Bara hon inte är allergisk... Hon är det mot typ allt annat som finns... Hoppas.

Jag är snäll idag. Tog faktiskt kort i klassrummet (ä8) just för er skull. I´m nice.

  

HAHA! Bara tre. HAHA!

Btw, Klasis gillar killers! Ett STOOORT plus!!!!

/Bajsnödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0