Duktig ungjäävel

Jag gjorde trots allt lite nytta till slut. Duschade, städade (lite halvt, mest ytligt om man säger så). Lyssnade för övrigt på bon jovi under tiden :) Gjort spanskan har jag också. Fast jag fick ändra en massa. Var skitflummig när jag skrev in dom, så det blev en massa stavfel. Bajs. Borde inte gett mej på det egentligen.

Nu fryser jag om näsan igen... Såg på ensam mamma förut. Helt okej en sån här söndagkväll. Ska väl pallra mej i säng snart. Är svinit trött. Och så är det.... Eh, ja. Imorgon. Måndag. Då min träslöjdsdebut på lysing kommer äga rum. Det blir... Farligt. Med tanke på CJ.

Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrååå

/Amanduus

Kär i Niiiiicklaaaaaaaaaaaas HOOOOOOOOOCKEER! <3 Vi ska gifta oss till jul ^^
bloggtopp_nicklas_hocker

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0