Vi är som trötta tjockisar i choklad.

Höhö. Så gött då. Imorgon slutar jag 13.50. Fattar ni?! Tretton och FEMTIO! Vanligtvis slutar vi 15.20 den dagen. Men eftersom Klasis^^ ska på nåt möte och inte kan fixa nån vikarie får vi dra hem. Så BRA! Även om vi har jävligt roligt ihop på svenskan på fredagar, hör jag hallelujah kören sjunga igen! Och så var det ju det här med so provet. Hah. Det kommer nog gå bra. Några frågor var jag lite frågetecken på. Men det är lugnt. Och Klasis^^ märker absolut INGET! Ebba och jag satt och diskuterade vad vi skulle svara på frågorna under provet. Rätt högt faktiskt. Men han fortsätter att vara sitt glada jag, och flummar runt som han alltid gör. Så skön alltså.

Och idag på musiken fick vi spela in våra låtar. Örrhmmm, hohoho... Melinda, Sanna, Tim, Gustav och jag var en grupp. Vi kan ju säga att det gick inte sådär asbra, men vi fixade det. Trots att det egentligen inte finns nån mening med låten. Rätt värdelös. Jag menar, det säger ju sig självt nu när jag avslöjar att det handlar om emosar och fjortisar. Allt med texten gick till överdrift. T om över "överdrift-gränsen". Men vafan, den är rolig och lätt underhållande. Medans alla andra låtar är lite mer... Seriösa. I alla fall en del. Typ: "Jag äääälskaaaaar deeeeeeeej men duuuuuu villll inteeeeeee ha meeeeeeeeejjj" Roligt med lite variation. Och när dom andra spelade in sina låtar kom Melinda på en SKETBRA hit! Jag lovar, den skulle sälja platina! Jag har det inspelat på mobilen, men eftersom min youtube (som jag alltid är inloggad på) har loggats ut, och jag inte minns lösenordet.., Så kan jag inte lägga ut den :( Det suger. Jag vet. Men lite av texten kan jag i alla fall skriva här. Väldigt enkel, men väldigt fräääään. Just det, it´s fucking copyright guys.

Alkis, alkis min mamma hon är alkis hon festar hela nätterna min pappa han är knarkis.

På spanskan idag fick vi se en lagom lustig film. Det var typ om ett par, och så blev killen mindre och mindre för han hade druckit nåt. Så när dom skulle sova (och han var som nils karlsson pyssling) kröp han in i tjejens... aa. Down there ya know. Läraren ba: "HIHIHIHIHIH, ojojoj."

Och på matten hade vi stackars Kollberg. Johan. Vikarie för Christina. Det var nästan lite synd om han. Fanny satte en linjal i skärpet på han. Och alla ba: "Lägg dej ner! Eller sätt dej!" Han fattade ju inte ett skit. Men sen kom han på det. Hahaahahahahahahhaahha... Stackarn.

Nåt jag är mycket glad och lättad över är att Kevin har kommit hem nu. Ebba och Nathalie H träffade han sa dom. Skönt, nu är eländet över äntligen ♥

På msn just nu, haha...


Malin ringde typ nyss. Och ikväll ska jag till u-hus med henne. (Y)

Det enda jag måste göra nu är att göra glosor och läsa 14 sidor om svampar och skit. Kul...

Dagens sympati går till My för att hon ska på utvecklingsamtal sen.
Dagens TACK går till Alice för att hon äger på matte! Hon hjälper mej riktigt bra! Jag fick bara fyra fel på diagnosen. Nästa vecka är det prooov... Aja tack alice bralllllissssssss i alla fall. Eller Peter.
Dagens skönaste går till Ice. För att... Det är bara så.
Dagens tumme upp går till mej själv. Jag försöker faktiskt att inte svära så mycket. Hah.

/Amandus

Lycka till Myyjjjjjjen

Kommentarer
Postat av: sara

Du är skönt ego :P hehe

2009-10-08 @ 17:10:10
Postat av: peter (;

wohow, tack sj, för att.. öhm, ah, för du finns (Y) vi är rätt bra på matte & syslöjd, iaf tsm o: xd

2009-10-09 @ 23:31:47

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0