Muddah Fukkah Suicide

Det här är helvetet. I mobilväg. Jag vill inte ens nämna namnet på den. Den är så... Jävla problematisk. Jag har säkert beklagat mej över den här på bloggen förut. Men, tro det eller ej, nu har problemen ökat. I mängder. Följande problem;

• 6 nummer knappar är spruckna på mitten.

• Knapparna längst upp som sitter i kanterna har lossnat halvt.

• Den stänger av och på sig själv.

• Minneskortet glappar.

• Simkortet glappar.

• Rätt som det är stannar det bara upp när man bläddrar bland tex bilder. Och fastnar så.

• (Vad jag tror), så har högtlaren lossnat, och har nu fastnat. Det går knappt att dra upp eller ner skärmen. Nu sitter den för övrigt helt fast. Jävligt fast.

• Högtalaren är förmodligen spräckt, då det skramlar i den när man trycker på menyknapparna. (Menyknapparna, är det ett ord som jag har hittat på själv tro?)

Yes. Mer än så kan jag inte minnas just nu. Men jag tror det var allt. Jag kan ju inte avråda er från att köpa en sånhär, för den säljs förmodligen inte längre. Thank god for that! Jag har haft den i lite mer än ett år. Fick den förra sommaren. Och den är så cp och sönder som det bara går, redan. Enligt mamma och pappa, och robert (Känner mej mobbad, wähä :(), så är det jag som inte behandlat den bra. Men liksom, alla råkar väl tappa den ibland? Jag har, honest as I am, inte tappat den så många gånger. Det är sant. Lovar.

Men, jag har funderat ett tag nu. Och när jag inte är pank tänker jag köpa en ny (Om jag inte får en i julkapp, men det tvivlar jag på). Då ska jag behandla den som mitt barn. Den ska vara bra. Den ska ha gott rykte. Som fan. Just precis!

Och jag har även tänkt att köpa en ipod. (Om jag inte får en i julklapp (?)). Jag orkar inte ha en massa låtar på mobilen. Det... Det blir nog bättre så.

Jag måste berätta nåt helt otroligt. Jaa... Jag, jag... Jag tror att mitt choklad behov är dött. Jag känner inte alls så längre. Kan bero på att jag har ätit chokladglass nu när jag har haft feber, som är väääldigt chokladig. Det blev nog too much tror jag. Men som sagt, jag har haft hög feber i ett par dagar. Kan vara det som gör att jag är lite koko i huvudet.

Fast å andra sidan, jag är alltid koko i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0