Läs inte. Det var mycket. Ni orkar inte.

Det tog mej tre år att komma till just det här. Jo, att skriva ett inlägg. Dels för att jag kom hem halv fem (observera rimmet, tack!), och för att jag då var tvungen att hitta kläder till min sk "fotosession" imorgon. Det är då jag ska vara hälften tjej, hälften kille. Hur fan gör man det då?, tänker ni nu. Photoshop kära vänner, photoshop. Och så har jag inte suttit vid datorn på hela dagen, och det gör den oerhört seg. Men, nu jävlar ska här skrivas. Fast jag vet inte vad...

Jaha, okej. Idag har det inte hänt så mycket som är värt att skriva om. Förutom att fysiken inte var så jobbig. Eh fyfan vad dålig jag är idag. Skriver klart snart, ska äta. Mitt snor.

Okej, ätit klar. Nya krafter. Nya dumheter. Shit, det kittlas i foten. Otäckt. Det är som om det bor små maskar i foten som typ... Maskar sig. Har fest eller nåt. Och dansar. Som fyllon. Blää.

Jag åt makaroner och farliga korvar. Jag är den i familjen med sämst bordskick, bordsskick (?). Och jag tänker inte ens på det... Fast, jag tycker inte det. Nää. Jag äter bara som alla andra. Okej, mitt rapande kan jag väl ge med mej till viss del. Och det är det alla stör sig på. T om robert gör inte så. Och... Ja, dåå... Då är det inte så bra. Tror jag. Men mina kompisar klagar ju inte på det ju. Dom kanske har vant sig... Whatever.

Det som är bra med Klasis i skolan är att man lätt får han att prata om annat. Han sätter sig mer än gärna ner och konverserar med en, vad det än handlar om. Idag pratade vi (my, amanda jag och han) om skolmaten. Det brukar vanligtvis vara fisk på onsdagar. På nåt cpat sätt så är det inte det längre. Inte nån dag faktiskt. Rätt bra tycker jag. Fisken smakar bajs. Men i alla fall. Förra onsdagen var det ju tacos, då sa klasis: "Jag blev SÅ sur förra onsdagen! Jag hade med mej egen mat för jag gillar inte fi..........*tystnad* Ehhe, alltså. Jag..." Vi asgarvade åt han. Då försökte han ursäkta sig med att han inte blev mätt på fisk, karlstackaren. Mene, vi kan ju bara gissa om det var sanning eller inte. Haha. Men lille gubbe tänkte jag. Du är ju bara mänsklig! Det är inte många som gillar fisk, eller ja, skolmaten rättare sagt. Och bara för att han är lärare behöver han ju inte låtsas gilla den ens. Haha. Jaja, det bor trots allt en människa i den kroppen. Skönt det.

Jag har en god lust att stanna hemma från skolan imorgon. Men så länge jag inte har feber, är det inte ens möjligt. Alltså, om jag stannar hemma en dag. Då missar jag typ ett halvårs arbete. Nästan. Nää, det är väl bara att hålla ut. Nu är onsdag avklarad, bara torsdag och fredag kvar. Gött. Sen är det lov. Ett vilo-lov. Då jag ska bli frisk. Vill inte gå runt och snora på allt och alla. Måste förresten hämta ett nytt paket näsdukar. Dom är slut. Mina små älskade näsdukar.

På tal om lov. Jag måste, vare sig jag vill eller inte, gå till det där huset jag avskyr. I nåt inlägg för ett tag sen, skrev jag att jag inte behövde ta i dörren förrän i januari. - Jag snackar givetvis om hell # 2. Tandläkaren. Åh gud. Jag tycker faktiskt, helt ärligt, synd om mej själv. Jag lagade ju ett hål där. Och nu känns det som att det har gått upp igen. Jävla "Balsam" som inte kan laga hål! Jag måste på undersökning. Trots min rädsla, vet jag ändå mitt eget bästa. För om jag inte går dit, kan det lika gärna bli ännu värre. Och då dör jag. Jag dör då. Jag tar självmord. Men om vi ska prata om nåt trevligt som händer på höstlovet så kan ja berätta att jag förmodligen tar dom där hålen i öronen då. Jag är inte rädd att det gör ont. Tror jag. Men, nu efter det här med Balsam vet jag inte om jag kan lita på hon som tar dom. Om hon gör rätt eller inte. ARGH! TANDLÄKAREN FÖRSTÖR HELA MITT LIV!!!!!!!!! 

Okej. Nu ska jag göra nåt jag borde gjort för länge sen. Plugga glosor. Och fortsätta lyssna på Clash´s skiva. London calling. Det tröstar mej tillräckligt. Sen ska jag titta på bonde, och sen mitt älskade program! Grey´s anotomy! Jag ska bädda ner mej riktigt göddigt och myysa. Med mej själv. ;)

Citat by amanda jenssen.

/amAndÜs


 

Kommentarer
Postat av: furman

Tack för kommentaren, det var "modigt" av dej! Du har ju en jättefin blogg och du skriver riktigt bra. Väldigt bra faktiskt, du är duktig!

2009-10-21 @ 19:32:27
Postat av: måns erkers

visst är det! Tack så mycket :)

2009-10-21 @ 19:36:55
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: Jonna

jävlar vilka inlägg du skriver:):)

2009-10-21 @ 19:38:13
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0