Det lilla extra som får en på humör igen :)

Och vad är då det där lilla extra tro? Jo, vänner. Jag mådde verkligen skit igår kväll. Jag smsade med Amanda E ända tills jag somnade kan man nog säga. Jag var dööötrött! Men hon fick mej på bättre humör, och jag somnade gott! Älskar dej Amanda! Ja, som sagt. Nu är jag trött, men glad igen! :D

Den här dagen skulle jag beskriva med ett ord... WEIRD! I alla fall på min första lektion som varade i 40 min. Nu är det ju så va att alla (typ) 7-9 i svergie ska göra en s.k "nutidsorientering". Mm, jahopp. Dom flesta fattar nog. Det här var fru petrén till klass 7A: "Ni får inte prata!!!!! Ni får inte gå på toaletten. Om ni måste, gör det nu!!!!! Ni får inte titta, eller ta nån som helst kontakt med varandra!!!" Sen var det nån som frågade vad hon skulle göra under tiden, hon ba: "JAG KOMMER SITTA HÄR OCH STIRRA PÅ ER!!!" Jag tänkte för mej själv att lycka till lilla du. Du har två ögon, och 29 elever att stirra på. Samtidigt. Men, kors i taket. Det kunde hon. Jag var klar, tittade upp lite för att se hur många andra som var klara. Då fick jag mej en blick som jag sent kommer glömma. Så, där låg jag. På bänken, med ett A4 framför mej. Ritade vad som föll mej in. Och varje gång man tittade upp (när man åtminstone trodde man var diskret), såg hon en. Samma hemska blick, samma sammanbitna mun. She´s not human...

Men det värsta var väl ändå biologin. - Mja, det kunde det ha varit. Jo, eftersom vi är så många i min klass har vi halvklass på ena timmen biologi i veckan. När grupp två var klara kom dom (eller, ja amanda b) och sa: "Aaa.. Ni ska cykla eller gå till skönatorpet och plocka tre olika sorters mossa." Hon sa det väldit andfått. Oh my god tänkte jag. Sköna torpet är...Typ en plats där det finns en massa spår man kan springa i. T ex knattespåret. Där finns även lite skog. Och från lysing ligger det kanske... Hmm, mja. 2-3 (4) (?) km. GÅ?!?!!? NO WAY. Göddigt för mej att man inte är s.k "bonne" och bor i samhället och cyklar till skolan. MEN, som tur var kom Maria och sa att vi lika gärna kunde dra till klockargårdsängen istället. Betydligt närmre. M-G did cheat a bit.... Hon fick faktiskt delar av amanda bs mossor. Så... Ja. Klappat och klart var det. - MEN! Hon slängde skiten till helvetet och plockade egen! Man blir ju nästan stolt alltså! Men jag är VERKLIGEN skyldig amanda en tjänst...

Imorgon är det en rätt skön skoldag. Jag får träffa Klasis^^

Fett med cred förresten till roliga Malin^^ höhöhöhö



Look at my "utväxt" guys... Kommer bli black snart...Snart. SNART!

Skulle gärna skriva mer, men mami tjatar på mej att jag ska gå och lägga mej så.. God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0