Det kliar i näsan.

Det kliar i näsan... Hmm... Jaja. När jag cyklade hem i mörkret från my såg jag ett tecken på den kommande halloweenen, eller hur man ska säga. En PUMPA! Som... Aa ni vet, hade ett "scaryface" med ett ljus i. Det var nästan så jag blev lite rädd faktiskt. Weird. Har funderat på om man skulle ta sig en runda bus eller godis med kompisarna. Det är ett tag sen jag gjorde det. Men, en grej som jag har tänkt på ännu mer är vad "buset" ska bestå av om det finns folk utan nåt att ge oss. Okej, oftast har folk det, men ändå. Det måste ju finnas nån tjruig ödeshögsbo som inte har nåt att erbjuda. Det man kan göra då är att ha med sig en vattenspruta (vafan säger man då?) och sprutar ett sprut i ansiktet på den tjurige ödeshögsbon. Gaaash, brighta jag! Jag vet! Jag borde få värsta priset eller nåt ju!!

Just nu har jag en (antagligen) uttråkad storebror i min säng. Han har sin ena fot på min axel... Sådär nu gick han. Självmant. Så gulligt!

Nu står jag vid ett vägskäl. Ska jag sitta med mamma pappa, bror (?) och titta på dansbandskampen (uääk för programmet), eller ligga i sängen tända lite ljus och titta på nåt som är lite mer åt min smak? Jag vet inte. Det lutar åt båda hållen. Men, jag tror jag drar in till mor och far nu, och smyger tillbaka till mitt rum senare.

T H E  K I L L E R S 

/?

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0