Den jäveln är ute efter mej!!!

"Den jäveln" är en jävlig liten spindel som tror sig äga mitt rum. Så fan heller att den gör. Det är just det jag hatar med hösten! Alla småkryp som tror att mitt rum är ett hotell.

Jag känner verkligen att jag har gjort mej förtjänt av den här dagen faktiskt. Jag har sett på idol. Det är sjukt kul när Nicklas hör fel. Jihde ba: "Nicklas, hur känns det att sjunga här för sin överlevnad?" Nicklas; "Jo, det känns gött... Eller jag hörde inte vad du sa?" Haha. Han är för go. Jag har städat. Därav spindeljäveln. Och jag kommer gå ut. Haha. Jag ska till my. Ska försöka tvinga ut henne på en höstpromenad. Som ett slags förlåtande kanske... Jag har rivsår på händerna tack vare henne. Haha.

Roligare än såhär blir det inte idag. Bloggar nog lite mer engagerat (hur fan stavas det då?) ikväll.

"He takes of her dress now..."

/amandÜs

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0