Charlie Charlie Charlie, where have you been?

Det var skönt att träffa alla gamle störda kompisar igen! Faseeen vad vi snackade! Det var... Mysigt. Nåt jag verkligen behövde. Sen kom även mitt tjat om att gå och tigga (nåväl), godis imorgon. Alltså, gå halloween. Jennifer sa att det var idag man skulle gjort det, men Erika sa att det var imorgon. Just nu så vill jag hemskt gärna tro på Erika, och vare sig det är idag eller imorgon så ska jag fan tvinga med my ut (Erika är frivillig än då sörrni), och jaga. Egentligen bara just för att det roliga är att klä ut sig. Hehe.

Om idol kan jag bara säga: Stackars Erika (trots allt) Eddie kunde dragit. Men allra helst Rabih. Förlåt men, han är mesig. Det måste ni väl hålla med om ändå.

Nu ska jag sova i en nybäddad säng á la mama.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag håller med om rabih. han är mesig..

2009-10-31 @ 15:21:48
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0