Att köra upp slangar i näsan på folk, det kan väl inte vara riktigt normalt va?



Det känns nästan lite lustigt att skriva nu... Även fast det inte var länge sen. Alltså, jag skriver på datorn nu. Tills nu har jag varit rätt utmattad, och hade då ingen vidare lust att sätta mej vid datorn. Men, nu gör jag ett försök! Nå, jag har varit på vårdcentralen idag. Jag kände mej ganska utpekad... Jag fick gå in bakvägen, och inte nog med det. Den snygge doktorn, som hette Thomas, hade munskydd på sig... Jag fick också ha det ett tag. Shit tänkte jag... Snacka om att svinis är smittsamt. Men i alla fall, han trodde att jag hade halsfluss, körtelfeber eller förkyldningsvirus. Fick ta blodprov i fingret, och fan alltså! Dom klämde ut blod i typ 5-7 minuter! Men både halsflussen och körtelfebern var negativt. Guess what? Jag fick testa mej för svinblabla. Han körde upp två slangar i näsan på mej, och sög ut slem. Jag tror fan att jag aldrig varit med om nåt så obehagligt! Och så gjorde det ont också... Jävla fan. Resultatet är färdigt om två dagar. Mamma skulle få ringa in på fredag. Men, av min egna erfarenhet (oh yeah, I got one), så är det inte svinis. Jag blir väldigt sällan sjuk, och när jag väl blir det, jaa då bryter helvetet löst! Då kan jag knappast gå själv eller nåt. Vilket jag hatar... Jag tror nog att det är ett förkyldningsvirus.

Nåt som gjorde mej redigt glad är att Amanda Jenssens skiva som mamma skickat efter kom idag! Den ska jag verkligen knarka framöver. Har konstigt nog inte lyssnat än. But I´ve plenty of time!

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0