07.46 Who´s good huh?

Well, It must be me ;) Jag var faktiskt otroligt duktig som gick upp tio över sju imorse. Vanligtvis brukar jag gå upp runt tjugo i åtta. Skulle ha bloggat igår kväll, men blogg.se laggade så in i helvete. Jag kom inte ens in på min användare.

Nu har jag jumpa det första. Sen är det engelska hos Ice. Jag älskar Ice. Ice, Ice baby! Jumpan är jag inte sådär jättepigg på... Men nåt annat jag är förbannat pigg på är att sluta 14.50 idag! Det gjorde man ju bara i lågstadiet liksom! Det känns nästan som om jag börjat 3an på nytt. Haha, nävars. Och eftersom jag typ inte kommer ihåg nåt från biologin blir det väl så att jag får pressa på the charmy button again ;) Yes, I´m good. Really good. Awsome.

(Snacka om att man värmt upp till engelskan nu va?!?!)

/Amandus

Just det, och så har jag värmt upp med lite Bowie med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0