Zlatanjävel...

Såg ni också på fotbollsgalan igår? Jag verkligen HATAR Zlatan... Jag blir så jävla arg på honom. Han är dryg och stöddig som fan!

Förresten så var ju Ingesson där! Ödeshögs sportatlet! Det enda vi ödeshögare har att skryta om, är att han bor här. Annars kan man inte vara katig inte. Men när man ser han, så tänker man inte precis, "Åh! Titta! En KÄNDIS!". Det är knappt att man märker det ens en gång. Han är som vem som helst. Och hans ena son ser man ju i skolan varje dag.

Om skolan har jag inte mycket att säga. För att förkorta det ännu mer, så kan jag säga att det har blivit skadegörelse på Melindas vikbild, på bilden. Gustav Gustavsson vet vem det är. Än så länge är den huvudmisstänkte LINUS!!!!

Imorgon blir det förmodligen ingen bloggning sörrni. Först skolan, och sen ska jag med juniorerna på film i Linköping, och äta där också. Kommer kanske inte hem förrän sent. And I need some sleep you know. Och just det, den ena som ska köra heter Ann. Eller Anne, hur hon nu stavar. Och hon gick i samma klass som HENRIK Palm på gymnasiet. Hehe.

Jag känner att jag är skyldig en bild.

/



The Sex Pistols - God Save The Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0