Jag är ett flumm-barn som nyss rökt crack!

Saker ni kanske (INTE) visste om mej... Men, who knows?

Jag orkar tamefan inte nummerordna dom. Så ni vet...

Jag hatar långa naglar. Klipper av dom så fort dom börjar bli långa. Behövs kanske inte sådär asofta, eftersom jag är en flitig nagelbitare.

Jag hade mer än gärna velat testa att leva på 80-talet. Hur coolt vore inte det?!

Jag gillar egentligen inte potatis.

Jag verkligen HATAR julmat.

Men jag gillar faktiskt "midsommar-mat" ;)

Jag hatar sånna där tjejiga filmer som mean girls och sånt, fast jag tittar ändå på det...

HATAR HATAR HATAR CAROLA!

Vill nog inte gifta mej i kyrkan.

Vill nog kanske inte gifta mej alls.

Har lätt för att inbilla mej saker.

Hatar ordet "lol".

Just nu har ont i röven.

Just nu pratar med hanky spanky!

Just nu (20.39) lyssnar på the eds come and get it

Hatar Ö de shög.

Har blivit kallad idiot idag.

Har hört ett roligt ord idag.

"Muppo" hette det.

Ska kanske se grannfejden sen.

Längtar till helgen!

Hatar min mobil.

DADADADADADADADADADAAAAADADADADADADADADDAAAAAAAAAAAAADADADADADADADADDAAAA!!!

Och tack till ------> Natacha som fixade come and get it till mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0