Rubrikjävel

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt... Jag antar att jag är lite skadeglad eftersom rabih åkte ut igår. Hehe. Om ni vill veta nåt om Mys fot så har hon tydligen stukat den rejält. Hon kommer inte vara med på jumpan på 3-4 veckor. Då vet vi en som kommer få sämre kondition och bli smällfet. Höhö.

Förresten, sen ska jag vara duktig. Jag ska städa mitt rum.

Och jag är mer duktig. För jag har träningsvärk i armar och ben. För jag var basketspelarN igår på jumpan. Så det så. Vill ni känna på mina muskler?

Den 27:e ska johan palm & co (jag syftar jjjjjäääääääävvvvvvvvliiiiigttt mycket på HENRIK!) till linköping på ett disco och spela. My kunde inte. Pga foten och annat. Och det är bajs. Men Coneeeelia ska följa med! Vi försöker komma på nån annan som kan hänga på, men... Ja, det går inte så bra helt enkelt.

Jag har mina perioder då det känns rätt jävla onödigt att blogga. Som typ nu. Så, det kanske inte blir så mycket nu framöver. Men till slut kommer jag väl igång igen... Som alltid. Och det är ju inte precis så att jag kommer tappa 5000 läsare. Men, ni som brukar läsa kan ju ta er en titt lite då och då, och se om det är uppdaterat.

/herrå


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Ah visst ;) Ska adda dej :)

2009-11-07 @ 14:04:30
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: D E S I R É E ♥

Åh, jag gillar din header jätte mycket, så himla fin!! (;

2009-11-07 @ 15:11:18
URL: http://dessiez.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0