PluggiseN är lättad!

Det är jag det. I alla fall for the moment. Har nämligen matte, engelska, spanska, och so... Alltså, ni vill faktiskt inte veta vad det handlar om. Men det krävs hårt arbete, vilket jag är kapabel till. Men också minne. Att komma ihåg saker. Det måste vi jobba på!

Den här måndagen har varit precis som alla andra måndagar! Börjar typ med att Malinjävel stirrar på en i ungefär tre timmar, men sen flyter det på minsann! Var faktiskt en riktig kämpe på jumpan idag! Jag hängde och jag klängde och jaa... Sådär ni vet. Fick nästan blåsor på händerna också!

Ni vet, jag har ju tidigare gnällt om att jag trott att mitt hål som jag lagade för ett tag sen gått upp igen. Och mamma skulle ringa till herr tandläkare idag på morgonen. Sagt och gjort. Tro fan att söta lilla mamma (FATTAR DU INTE ATT JAG SITTER PÅ LEKTION!?!!!!?!?!?!), ringer mitt i allt! Där satt jag, skulle fumla upp mobilen jävligt diskret så inte Christina märker (om hon gör det är man = ganska död) det. Wow, jag klarade det. Sen får jag ett sms av henne, där det står att jag fått tid redan idag, 10.50. Okej, tänkte jag. Inte har jag hunnit förbereda mej psykiskt ett skit... Och så kommer skolvärden och lämnar en lapp. Vafan vill han nu då, tänkte jag. Vad tror ni det står? Jo, att jag skulle till tandläkaren 10.50. Mamma hade såklart ringt! Snacka om att aldrig ge sig... Aja, whatever tänkte jag. Sen gick jag ifrån spanskan, och vandrade mot the house of screams! Mötte även Nathalie H påväg ut. Det kändes lite bra. På nåt sätt... För att komma till saken så hade inte hålet gått upp. Helvete vad glad jag blev! Framförallt lättad!!! Gud så skönt! Det isade och så pga av det var nåt skit som reagerade så typ. Mycket information med bra fakta, I know. Det är skönt att jag inte behövde oroa mej tillräckligt innan. Det var liksom rakt på, ni fattar!

För att nämna lite om annat så kan CJ dansa twist. Och hörrni. Det är den 9 november. Sex veckor kvar till jullovet. Det efterlängtade jullovet. Hold on kids, hold on!

Förresten, sen ska jag se fotbollsgalan. Endast för att Amanda Jenssen ska uppträda. Tror det är på fyran klockan 20.00. Sitt där och vänta, på AMANDA!!

/muntergöken Görel

Kommentarer
Postat av: malinjävel

hahahhahahaa ammandajävel XDDD<33, det är fan kul att sitta med dig , du är ju så skön asså;D (och med melindajävel med) , muhahhaha jag är malinjävel (STOLT) HAhAHAHHA XDDD jjag är duktig som kommenterar :)) <3

2009-11-09 @ 17:56:57
URL: http://mmaliinharssonjuu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0