Olajävel!

För det första vill jag säga att jag hatar Ola och hans kör i körslaget. Det bara är så. Ola är en stöddig fjant.

Detta ska jag försöka göra av morgondagen: Titta på reprisen av idol, städa mitt rum, hjälpa pappa att dela ut reklam. Det är nämligen så att Robert åker till Söderköping där det är innebandy match. Han åker som coach. Han coachar P10. Vilket står för pojkar i 10-årsåldern.

Även fast jag inte följt körslaget... HEJA DANSBANDSKILLEN!!!! STEFAN, ELLER VADFAN HAN HETER!!! HEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RÖSTA NU PÅ HAN!! PAPPA GÖR T OM DET!!! PAPPA OCH JAG HAR BILDAT EN KLUBB SOM HETER "HATA-IDOL-OLA-JÄVEL!!!!"

/agressiv

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0