Amanda Jenssen är en hjälte! Stolt över sitt namn som fasen!


Robbie Williams - Bodies



Låten ovan är faktiskt bra. I alla fall refrängen!

Here we go again. Måndag som sagt. Jag tror att jag har börjat vänja mej mer och mer nu. Det har fan tagit sin lilla tid. Jag skulle nästan kunna erkänna att det är en rätt bra dag ändå. Men just just nu nu, känns det bra! Jag har räknat matte, så långt tills jag inte fattade nåt mer. Och så äter jag geisha. HEHE! Det finns nog inte så mycket att säga om dagen. Men, jag är en hjälte! Det kan ni ge er fan på! Kolla in detta:

N = Nathalie H C = Christian (CJ) J = jag

C - Nathalie, du kom 15 minuter försent till spanskan förra veckan. På måndagen. Har du nån bra förklaring till det? (Ni vet, pricksystem, 3 prickar sen är det kvarsittning).
N - Va? Nää... Jag minns inte ens.........
*Tystnad*
J - NEJ! Nää... Hon var hos tandläkaren! Det sa jag till Kristina
(läraren). Men hon hörde väl inte! Jag vet det, för vi möttes i dörren sen.
C - Stämmer det Nathalie?
N - Mjaa. Ja, jag kommer inte ens ihåg. Men aa, så var det nog. *pust*

Snacka om att jag var Working Class Hero!! Höhö. Jag känner mej faktiskt stolt! Jag räddade verkligen hennes ass där! Annars hade fått sin andra kvarsittning.

Min jumpa lärare, Tomas, han är rätt speciell han. Han är nästintill helt anti mot folk som kommer och säger att dom inte kan vara med pga, tex att dom har ont nånstans eller så. Och idag sa jag till han att jag kanske inte skulle vara med på jumpan på fredag, eftersom jag ska ta den där sprutan på torsdag. "Nähäääääeee!", sa han. Men hallå?!?!!? Jag har inte haft frånvaro en enda liten jävla gång! Haha, snacka om att han är envis! Men jag sa att jag skulle snacka med sjuksköterskan, så får vi se. I trust her.

Jag minns första gången i 6:an vi träffades. Haha. Eftersom det fanns två amandor, och han aldrig sa amanda b, eller amanda k, så sa jag åt han att han skulle tänka på Amanda Jenssen. För att jag gillade henne. Och han tyckte, och tycker antagligen fortfarande att hon är dålig. Men efter varje gång jag nämner nåt om hennes musik, blir jag uppropad som; "Amanda.... Jenssen!" Haha. Och likadant med Linus. Han blir kallad Ragnar av alla. Det smittar av sig. Nu säger Tomas också Ragnar till han. Haha, det är inte ens ett smeknamn, det är ett skällsord! Det är oftast Linus (Ragnar), som är den skyldige till allt! Melinda ska skriva en bok som ska heta "Blame it on Ragnar". Och jag ska skriva en låt som ska heta "Det är alltid Ragnars fel!". Det är så... Genuint, ska ni veta.

Nu ska jag göra glosor, sen kanske jag läser på fysikprovet som vi ska ha nästa vecka till onsdag. - Jag vet! "Amanda, det är nästa vecka!". Men jag skulle allra helst behöva plugga ett år före. Så äää däää määä däää! Smart nog vet jag, eller rättare sagt, minns jag inte vilka sider det var. Vet i alla fall att det var tio sidor. Om jag inte kommer på, får jag väl skicka iväg ett sms till Maria. I guess... Efter det och mat, ska jag ut med Malin och hennes hund namned Zero. Och så har jag faktiskt bestämt mej för att se på Ullared idag. För det snackar alla om, mycket omtalat. Och så grannfejden... (HEHE). Jag hörde att det skulle vara bra idag nämligen!

/Blame it on Ragnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0