Musikungens kreativitet.

Ny header :) Trots att jag fått många positiva kommentarer om den gamla. Den nya är ju alltså lite musikinspirerad. Den största bilden, en av mammas gamla LP:er. En bild där det står "Clash", och en med hörlurar. Ja, ni ser ju själva. Dock kanske ni inte fattar vitsen med ögat. Det jag menar med det är att musik förmedlar känslor. Nu klarnade det upp va? Fast jag jag stör mej nästan lite på den bilden... Nästa gång ni tittar in kanske den är ersatt. Fast såklart (som vanligt), kommer ju inte bloggen bara handla om musik. Men lite mer kanske. Den som lever får se!

Nu ska jag springa mot pappa som vunnit en paradischokladask, på hans jobb,  som han nu äter av. I want some!

/Punk killed the disco


Kommentarer
Postat av: Jonna Hjertstedt

Snyggt snyggt!

2009-11-14 @ 18:53:16
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0