Musik är ingen medicin för dom som hatar att vara med på kort.


För ett tag sen var jag på gamlinghemmet, (yes, man fick ta sprutan på ett av ödets ålderdomshem), och fick vaccin i min arm. Mot grisis. Det gjorde inte ont. Men det var obehagligt när dom sprutade in giftet. Egentligen så är det synd om grisarna. Själva namnet på influensan får ju dom små liven att verka... Eh, ja typ. Pestsmittade! och så illa är det ju inte trots allt. Inga biverkningar. - Än så länge! Fast nu har jag ju faktiskt lovat Klasis att inte bli sjuk. Det var åtta pers som antingen var sjuka, eller gick hem idag. I min klass. Melinda och jag vet 21 st andra, allt som allt. Som gick hem alltså... Jag tänker inte bli en av dom!

REGN. Det skulle jag kunna beskriva allt med. I alla fall utomhus. R E G N. Skolan har väl vart som den var. Inget speciellt...

...och nu känns det som om det tog stopp där. Vafan ska jag säga? Ehm... Ska till u-hus sen med Elli (?), och My.

T H E  S O U N D S - N I G H T  A F T E R  N I G H T



Jag borde plugga engelska. Men, alltså. Inte för att vara dryg, men jag behöver inte det. Känns som jag kan det ändå. Så svårt är det faktiskt inte. Det enda jag har övat på är glosorna, och det kanske jag skulle ta och göra nu. Det är det man får mest poäng på så... Om jag får lust kanske jag tittar igenom gramatiken också. Men jag tror fan inte det alltså...

T H E  S O U N D S - M U C H  T O O  L O N G



/inte sjukling

Kommentarer
Postat av: sanna ♥

jag vill inte ta grisinfluenssprutan D:

menmen, hellre att jag tar den än att få grisinfluensan!

;)

2009-11-19 @ 17:01:10
URL: http://liksomsanna.blogg.se/
Postat av: Jonna Hjertstedt

svar: vi kommer att dö samtidigt du och jag...

2009-11-19 @ 22:05:31
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0