Kvinnorna som gav biljard ett namn.

Idag är det exakt precis EN MÅNAD kvar till juafton. Och ja, jag kommer alltid vara lika mycket barn i sinnet nu som jag var för ett par år sen. Alltså, vafan? Det är en lag. Det är bara tråkiga människor som tror dom är coola, som inte "bryr" sig. För det har jag bestämt.

Trots mina principer måste jag faktiskt erkänna att fysiken var rolig idag. Fattar ni? Jag, Amanda Josefina Karlsson, tyckte att fysiken var R O L I G ! Jag känner mej extra stolt eftersom jag kom på hur man skulle göra för att räkna ut volymen av en vattendroppe. Ni kan inte fatta hur frän jag kände mej just då! Och vilket smile jag fick sen! Jag hörde änglarna dedikera låten Daddy Amanda Cool, till mej. Sweet. Och Hugo W bidrog med en social konversation också. Vi snackade om south park, idol, bonde söker fru och en massa annat. Ja, jag måste säga att det var ett ytterst intressant samtal.

Provet i fysik, kapitlet materia imorgon kommer gå... Ja, jag tror faktiskt jag får godkänt. And that´s all I´m asking for.

Nu är det glosor som gäller, och vid fyra drar jag till dansen och har jävligt kul. Sen drar jag hem, duschar och äter. Och efter det... Då jävlar! Då är det Elinor Bäck och jag som regerar i biljard på u-hus ;) You should be afraid. Very, afraid...

/En, för tillfället, rätt stel Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0