Kvällen i bilder.

Ni trodde väl inte att jag bara skulle beskriva kvällen med ett ord? Jag har bilder också. Väldigt få, dock. Dels för att det var sånt liv påt, och då är det omöjligt att få en bra bild. Och sen för att jag ville njuta. Av spelningen, känslan. Det fina.









Det blev i alla fall en "mini" signering.

Den bilden på Johan när han gör minen, den är klockren alltså! Jag gillar den starkt, haha!

Jag - Kan jag få en kram också? :D
(Medans vi kramas) Johan - Näää... Du kan få två!
Jag - Aw, hihi tack!

Han är SÅ härlig, och framför allt lätt att prata med! Det älskar vi honom för!

Jag har ingen vidare lust just nu att skriva om det hela. Kanske kommer senare. Eller kanske aldrig.

Om ni vill se fler bilder, och dessutom BRA bilder gå in på www.metrobloggen.se/starofusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0