Jag rapade nyss.

C L A S H  -  T R A I N  I N  V A I N


Låten där uppe, den ska man lyssna på om man vill bli på bra humor. Eller bli lite full i fan. Och det vill vi alla!

Det är onsdag. Dagen innan torsdag, då det snart är fredag! Which means... Öhm. Jävligt gött! Imorgon ska jag gå med svinen. Join the group...

Nu när jag tittar på vilka låtar idolerna ska sjunga på fredag, blir jag lite små-glad. En av låtarna Tove ska sjunga är den här Sweet Dreams (are made of this). Det kommer bli så jävla bra!

Om jag ska komma till saken nu så... Elller alltså, jag kan nog inte komma till den eftersom det inte finns nån... Mene... I skolan blev jag förbannad på Maria. Jag blev, på riktigt, arg! Och så sitter my och garvar. "Vafan skrattar du åt?!!?", frågade jag. Svaret jag fick tillbaka var; "Hahahah! Jag skrattar så jag inte blir arg!". Hmm... Ja, rätt logiskt ändå. Ibland kommer det faktiskt lite vett ur den den käften, trots allt!

Jag tror faktiskt att jag har gått och blivit lite smart. Alltså, jag kan ju inte säga att jag var körd i huvudet innan, för det vore mer än en lögn. Ett brott t om! Jag snackar om matte. Om bråk. Jag är rätt bra på båda, ändå. Nu var det Ebba som frågade mej om hjälp på msn. Unfortunately, så kunde jag inte hjälpa. Mitt skit ligger i skåpet...

Ikväll blir det bonde söker fruga, och greys. Det är ett måste. Sen kanske det blir en lite promenad med Malin och her dog. Mys. Tycker. Jag.

Nu måste jag, vare sig jag vill eller inte, plugga engelska glosor. BÖG!

/en liten en som kanske håller på att kära ner sig... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0