Jag har personligen skjutit ihjäl facebook!

Det som hände var att jag sov hos my inatt. Det som har hänt nu är att vi klädde på oss för en timme sen. Halv tre... Hmm. Ja, det var... Alltså, det brukar inte bli så. Fast idag så blev det det...

Men, jag är lättad som faseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!! Jag satt och klagade återigen över facebook till my. Och så säger hon: "Varför avregisterar du dej inte bara?". Jaha... Jag hade nog inte tänkt på det förut. Jag hade (tydligen) haft en mycket förutfattad mening om den den helvetessidan. Att den inte ville att man skulle kunna lämna den för gott. Men, det gjorde det. Skönt. Otroligt skönt. Nu slipper jag alla jävla mail från fejsbook. GÖTT! Och som läget är nu, I will never ever make the same mistake again.

Enligt my är det förresten krig nu... "Nej, nej, nu är det krig!". Mellan pennorna och my. Ingen ville tydligen bli spetsig. Men nu tycks hon ha hittat en. Det var ju bra... Det var gulligt av dej my att besparade oss kriget! Och när jag höll på att skriva nån rad sa hon: "Du är lite trög i huvudet du". Yes.

Det var en mycket lärorik uppdatering Amanda, mycket.

Jag citerar my: "Jävla bögkryss!" (hon försöker lösa korsord...)


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0