Jag har inte avlidit ännu.

Idag har jag, (shit att jag orkade), varit i mantorp på city gross med mamma och pappa. Vaknade halv tio, och kunde inte somna om. Piss. Piss har jag även mått i kroppen. Jag skulle fan ha skitit i att ta den där sprutjäveln... Det som fått ta stryk är min rygg och nacke. Armen är ett undantag, eftersom förmodligen alla som tagit sprutan fått ont i den. Men så har jag faktiskt träningsverk i framsidan av låren. Det är för att jag sprang som en idiot på jumpan i fredags. Som en IDIOT. Kunde knappt andas som en normal männsika mellan gångerna. Jag behövde nästan en konstgjord lunga. Faktiskt. Måste nog köpa en utifall att. Får väl kolla runt på typ blocket eller tradera... Till slut kände jag hur allt snurrade, jag blev yr. Så efter halva lektionen gick jag ner och duschade.

Annars har jag badat, lagt in sköön musik på mobilen. Ni vet, mammas gamla Rock klassiker. Jag älskar henne verkligen för att hon har dom. Ikväll är det Robinson som gäller.

Imorgon måste jag plugga på fysik. Har prov på onsdag. Jävla fanskap!

/psykiskt 3 år, fysiskt 101.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0