Jag älskar verkligen min soffa. True love. I swear.

Well...

Fysik, glosor, text och soffan har varit i vägen för mitt bloggande idag. Jag har nog en del att säga, men det örks på nåt vis inte. Eller, jag kommer inte riktigt ihåg allt. Det känns som om jag borde göra det. But I don´t. Fast lite kommer jag nog ihåg när jag tänker efter... Jag fick 133 av 137 på engelska provet. Det var gött. Och jag pluggade bara på glosorna. Inget av det där med verb, preteritumsakerna, imperfekta nånting, blabla. Jag vet knappt vad dom där fanskapta orden betyder ens en gång. Låt oss bara säga att jag är skillad. Yeah.

Förresten, i skolan på syslöjden (har bytt nu), så ska vi brodera! Jag ska brodera Kyle i South park. Medans det finns en massa andra jobbiga töntar som ska brodera dom med gulsot i Simpsons. Jag siktar högre än så. Melinda också.

Vid sju så drar jag ut med Malin och hennes hund.

Jag känner verkligen att min blogg just nu är, väldigt jävla, otroligt, så in i helvetes as, asa, fucking SKITintressant och framför allt ROLIG att läsa!!

Bror min spelar the darkness för oss här hemma. Hans musiksmak är lika bra som hans andedräkt, så jag är imponerad. Score!

/En som verkligen vill ingå äktenskap med sin, eller ja, famlijens soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0