Inte ens pappa fattar en del skit av fysiken.

Först och främst vill jag bara få säga det att det är SJUKT roligt att jag får så mycket respons på det jag skriver! Tack som fan! :)

Vill ni veta nåt som är jävligt gött? Ja, det är klart. Vaniljglass med varma hallon, som är så där underbart smälta.

Hej! Det är jag som inte har en jävla aning om vad jag ska säga just nu!

... Det är söndag. Det är måndag imorgon. På fredag ska jag och Corre åka till Lkp och titta på Johan Palm & co. Och träffa Sanna! En tjej jag snackat med mycket på msn. Man kan väl säga att det är tack vare Johan att vi typ, träffades.

Nää. Nu ska jag lägga in fler låtar på mobilen.



Detta är hon som kommer vinna idol, och Sanna!

/musikinläggarN

För att få er engagerade, vem tycker ni ska vinna idol?

 


Kommentarer
Postat av: bella

okej :) Själv tycker jag att Erik ska vinna! :)

2009-11-22 @ 18:16:26
URL: http://belvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0