I´m waay up hiiiiiigh!

Jag har rökt på lite här nu va.

Skolan? Tisdagar är som en reggae-dag. Goer och sköner. Man behöver inte anstänga sig så mycket. Ept:n på tisdagar är alltid läskig. Fröken Gunnel Frisk, är den skyldiga. Eftersom jag är ganska trött idag, har jag varit väldigt flummig. Och så står jag upp. Jag vet inte varför, det bara blev så. Och så fick jag en blick av henne. Hon log ansträngt, och ögonen var nära på att ploppa ut. Det är så jävla obehagligt!!

Och så älskade väl alla mej på spanskan idag. Min trötthet visade sig även där. Kristina fick panik och sa: "Men Amanda lilla? Somnar du? Nej, du får inte somna! Det är så otäckt! Jag vet hur det är, man bara aaahhh liksom." Jag bara glodde lite lustigt på henne, och det enda jag fick ur mej var; "Mhhhmm..." Egentligen har vi spanska en hel timme, men så sa hon att vi fick gå när det var tio minuter kvar. För att vi var så trötta. (Jag antar att jag smittade...). Det var gött. Man kan verkligen dalta med henne. Hehe. Fan, nu låter jag stöddig. Och taskig. Men sån är ju jag, eller hur?

Om cirkus, (jag låter som ett muppo, för jag brukar inte använda det ordet), befinner jag mej i musikskolan och dansar. Ser faktiskt fram emot det.

Sen blir det fort hem och äta och duscha, sen kommer Elli och sen befinner jag mej på ungdomens hus, och socialar mej och umgås med folk!

Och nu ska jag plugga engelska glosor till provet på fredag. Det är runt hundra. Om inte mer. Det tar lång tid. Jag tyckte det tog lång tid för mej, när det tar 10 minuter. Men jag hade visst fel. För Nathalie tog det 4 timmar. Wow.

/god morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0