I´m not gonna lie!

Har nyss ätit en bit prinsesstårta. Om ni missat det så är det nämligen fars dag idag. Det jag ville komma fram till är att, aa. Det var gött.

Det är hockey på tvn. Jag är inte precis den som måste titta. För jag sitter ju här. Men jag hör ju... 7-0 till Finland. Pinsamt. Och så är det den här omtalade Stefan Liv som spelar i HV71, som släppt in dom här målen. Och Hv som är så jäkla bra. Aa just det... In my ass heller. Det går väl åt helvete som vanligt antar jag. Yes, jag är Mr. Brightside just nu!





På första bilden ser ni mej i ett lindrigare chocktillstånd. Det var nämligen så att tjejen i barnvagnen på andra bilden stod i ett mörkt rum, med spretigt hår och stirrade förvånat på mej när jag kom. Jag skrek av räsla. Det första jag tänkte var: "Fan! Ett spöke!" Så går mina tankebanor...

På andra bilden är det Therese som sitter i barnvagnen, och jag som kör. Don´t drink and drive.

 En grej som jag stör mej på är han på bilden. Bill Kaulitz från Tokio Hotel. Hans stil är ju väldigt hård, om man säger så. Det ser ju nästan ut som om han sjunger nån slags metal eller nåt. Och så när man hör låtarna, och så blir det så jävla fel. Jag gillar inte bandet. Har inget ont att säga om dom kanske men... Alltså, namnet är ju så dåligt! Tokio Hotel... Jaja, tyskar...

/ska snart duscha


Kommentarer
Postat av: malinjävel

ni hade kul?? XDD, ser ut så ,<33

2009-11-09 @ 17:07:55
URL: http://mmaliinhlarssonjuu.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

de heter tokio hotel för att de bästa hotellet de har varit på alla turneEr var i tokiyo :)

2010-05-08 @ 18:44:59

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0