I´d rather be a rockstar, than a... Something...

Här sitter jag, med läkeroltuggummi i käften. Tuggar. Raspery Licorice. Yes...

Nää, men. Nu har jag torkat i ansiktet. Jag cyklade nämligen hem i, nja inte en snöstrom precis, men en snövindsak kan vi kalla det. Fick allt i ansiktet. Jag hade väl tur som kom hem med livet i behåll antar jag. När man knappt såg nåt och allt, haha. Men utrustad var jag. Mössa, vantar och palestinasjal. Och ja, jag håller med om att en palestinasjal var lite klent. Faktiskt. Så, numera är jag på jakt efter en riktigt fet jävla halsduk! Och sen kanske jag skulle behöva ett par andra skor... Går ju jämt omkring i mina röda, eller svarta converse. Och snö och converse går inte så bra ihop, det har jag erfarat tidigare.

Fasen vad torrt det blir i munnen efter att ha tuggat ett tag...

Aa, om jag ska säga nåt om skolan så... Ja, idag gick jag enbart dit för matens skull! Det var klyftpotatis, bearnesås (som jag förmodligen inte kan stava rätt till), och schnitzel! YEAH! Hehehe. Men vissa tyckte inte om maten i alla fall. Inte Sanna, verkade som. Haha. Titta ner....

S= Sanna M= Mattant

S- Åh, fy vad äckligt! (ser en mattant stå där)
S- Åh, gott! Jag menar gott!! Gott!
M - Här är ingen mat äcklig ;)
(med glimten i ögat)

Hahahaha. Det där var fan kul, jag skiter i vad ni tycker.

På musiken fick vi spela en låt, som jag tycker är bra! Det är Robert & Garfunkel El Condor Pasa. Den är fin faktiskt. Och det gick ändå rätt bra för mej. Jag spelade gitarr. Fast jag måste erkänna att jag var ganska sugen på bas. Har aldrig spelat det förut... Jaja, whatever. Den dagen kommer den också!

Om man ska sumera det andra, så skrek valle (bildlärare) till mej så jag fick damp. Alltså, inte ett "Amanda-får-skäll-skrik", utan mer ett glädjetjut typ. Han ba: "Skrämmer jag dej lilla gumman?". Typ. Ehhhehehehe??!?! Weirdos are welcome! Och så har Hugo H och jag grälat lite för första gången! AW! Hahahaha. Och så har vi bytt platser i klassrummet. Jag fick fönsterplats. Tack och lov snöar, eller drar det inte in, som i min förra skola. Ett plus är att det finns ett element där också! Gött!

Sen ska Elli-Pelli komma till mej, så drar vi till u-huset en stund :)

Men nu ska jag träna multi och glosor tills imorgon!

SÅ HEJ DÅ!!

/Torr i käften unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0