Erik förstörde min söndag.

Japp. Erik i idol. Han har mer eller mindre gjort min söndag, min första advent, mindre värd att leva för. Jag såg på reprisen av idol nyss. Han sjöng hey jude. Han gjorde den... Det var så dåligt. Jag är nog störd, för jag tar t om illa vid mej. Det var hemskt. Jag blev alldeles förstörd. Jag älskar den låten. Särskilt när Johan sjunger den. Och så kommer Erik och ruinerar allt jag känt för den på nåt sätt! Det finns ingen som kan göra den lika bra som orginalet, eller Johan Palm. Det är bara så. Jag är rätt sur nu. Det var ett brott mot allt som har att göra med låten. Jag är ledsen... Erik får nu härmed spärras in på livstid. På riktigt.

Såhär ska den framföras:



/Polis, polis, potatisgris, var är du i min kris?

Kommentarer
Postat av: Julia

Så ska den absolut framföras. Befann mig på skansken när han framförde låten. Så sjukt jävla fantastisk.

2009-12-02 @ 20:41:53
URL: http://dearjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0