Årets roligaste går till..; Emil!

Förord: Om nån person som kanske inte skulle ha läst detta gör det, och börjar skvallra till en massa andra, så kan jag mycket väl bli den mest hatade (?), men säkerligen den mest utglodda ungen i skolan.

Om jag ska vara ärlig, så borde gårdagens fredag få en andra chans. Den S Ö G. Det var nog inte mitt sällskaps fel, utan alla andras fel. Njaee. Jag hade mycket trevligt med Elli, My och alla andra. Jag ska inte skylla på alla. En person. Som jag personligen inte känner, men som jag... Ja, inte har nån vidare bra uppfattning om. Den rikaste snorvalpen på Lysing, (förmodar jag). Han lyssnar helst till namnet "Robban". Han ser bra ut. Ja, okej. Han är t om snygg. Om man ska se det från andras ögon, i alla fall. Hans pappa är rik, och jag kan anta att lille Robban inte lyft ett finger för nåt. Han nöjer sig inte med en tjej åt gången, så vitt snacket går runt. Och jag är till 100 % säker på att det är sanning. För jag vet. Han har väl ett bra umgänge, kompisar för hans pengar, eller troligtvis för att dom gillar han. I alla fall, nu kommer jag till saken; Eftersom det inte finns ett piss att göra i den här jävla hålan drar alla ungdomar till u-hus. Och ett tag var det fullt hus. Men så blir det fest, och Robban säger att alla som vill får komma till han! Dock vet jag inte om det var han själv som sa det ordagrant, eller om det var nån annan idiot som sa det. Men, sagt och gjort. Nästan alla drog dit. Men alla fick inte komma in. Nääe, det var väl bara dom "coola" och snygga tjejer som fick komma in. Enligt snacket var det t om KÖ in. Med två ord kan jag beskriva det. Idiotiskt, patetiskt. Det idiotiska står för att, om man säger att det är fest och att alla får komma. Då lär fan hela Ödeshög komma dit. Så det kan man ju säga att det var rätt, ja idiotiskt. Det patetiska i allt detta är självklart kön. Han är rik, alla ville in. Om vi säger såhär, om nån annan snygg kille som inte är rik i hans klass skulle gjort samma sak, skulle det knappast vara kö. Det är så failat som det bara kan bli. Och där satt vi, Elli och jag och lyssnade på alla diskutioner kring det hela. Det var några som sa att Robban skulle ringa när kön lättat... Öh, okej? Men så kom den meningen som gjorde ja, fan hela min helg! Det var ungefär såhär: "Det är väl sånna där kölappar där." Sen sträcker han upp handen i luften och viftar samtidigt som han säger, med tillgjord röst: "Hallå? Det är faktiskt min tur nu!" Då brast det för mej. Jag började asgarva. Slog på Ellis ben som om jag hade fått ett epilepsianfall. Och jag kunde inte sluta heller. När jag skriver det här på bloggen kanske det inte ser så roligt ut, men det var det roligaste på länge kan jag säga! Jag vetifan om han märkte att det var det jag skrattade så mycket åt... Haha.

Det jag ville komma fram till med detta inlägg är att Emil Andersson i 9B, har fått äran att få bli årets roligaste på min blogg! ÅRETS roligaste. Det ni! Det är fan inte lätt att leva upp till när det gäller mej!



/fett med cred till er som orkade läsa allt skit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha :)

2009-11-15 @ 10:08:33
URL: http://juliacarlsson96.blogsopt.com
Postat av: Anonym

Hahha :)

2009-11-15 @ 10:08:50
URL: http://juliacarlsson96.blogsopt.com
Postat av: Elinor

det var fan skit trist tills..... det hände XD

2009-11-18 @ 19:43:24
Postat av: Elinor

det var fan skit trist tills..... det hände XD

2009-11-18 @ 19:43:42

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0